4.22.2009

but you got the face to play the role















I don't know if you guys know this, but I love Lara Stone. Her face has flaws - they are beautiful. Her body is not what is considered the norm in the fashion world - it's beautiful. She's sexy & she knows it & that is why I love Lara Stone.

9 comments:

  1. There are some fantastic shots of Lara here! what a great post!!!

    Thank you soooo much for your s u p e r sweet comment, lady ;)


    m u c h appreciated :)

    x
    x

    ReplyDelete
  2. Lara is amazing - I love how she doesn't have the typical supermodel look and actually has some curves too xx

    ReplyDelete
  3. Lara is fucking amazing!! You're right about her flaws, they make her even more beautiful.

    Do you have a bigger version of your header without the text or know where it came from originally? It's such a great picture!

    ReplyDelete
  4. Really?? You go to GCC? That is so funny! You should have said hi, unless it wasn't really me.. just some random twin-like person. Hahaha :D

    xo, Kate

    ReplyDelete
  5. Lovely post! Some amazing photos of Lara here! x.x.x

    ReplyDelete
  6. I'm not sure how I feel about Lara ...sometimes she's amazing, but other times her pictures can be so ugly! She's kinda hit'n'miss!

    ReplyDelete
  7. Audrey: if you'd like, I could send you a bigger/unedited version of my header picture. Just send me an email at poetryindisguise@gmail.com & I'll send it your way

    ReplyDelete
  8. love those photographs, she's so beautiful

    ReplyDelete
  9. oh my gosh!!
    your blog banner makes me soooooo happy
    i was just mucken around blogs and ran into yours im so glad though :)
    lara stone!! is what models all over should be-her body type is plump and curvaceous like most normal people. she has thighs and ass, cheeks and a gap yet i still love her because no matter how real she looks she is more beautiful than any of the other twigs haha
    im happy she's getting the press she is
    xox

    ReplyDelete